日記
大家記得每日都尼我o既日記...Thank You
YingWong
暱稱: Ying
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-11
開心o既一日
唔知o既一日圓
搞笑o既一日
悶到咩咁o既一日
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 12
今日人氣: 0
累積人氣: 2573
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 10 日  星期五   晴天


唔知做咩o既一日 分類: 未分類

今日就係學校所謂o既open day..but同平時好似冇咩分別咁..

   成日都好悶..可以講係運吉o既一日..

      今日真係冇咩想打....係咁多....byebye



2006 年 3 月 9 日  星期四   晴天


好鬼熱o既一日 分類: 未分類

今日又係8點起身..8點6搞惦..同呀bad一齊返..返到又冇得擺書包..唉..跟住就去攞書喇..攞完..早會..冇咩特別

wyman堂..唔知做咩..平時reading堂又唔比書人地睇..今日係班主任堂又叫人睇書..都唔知佢做咩

數學..今日冇平時咁悶..because今日教嗰d野幾好玩

音樂..個死人wing冇啦啦整甩我隻鞋..跟住我又整返佢..佢又冇啦啦踩我..整到我隻襪污租曬..跟住我又踩返佢..佢又叔左隻腳去第二邊..搞到我踩唔倒佢..跟住我就一腳撐落佢個pat道..爆笑..跟住佢就叫我小心d呀..

小息..冇咩野..but返上課堂嗰陣比呀包踩左一下..佢話係呀wing叫o既..但我都唔理..照踩返佢..跟住比p fat見倒..係道鬧我地..

pe堂..跳繩..今日跳rainbow..唉..跳左成堂都..唔得..仲要跳到勁熱喎..真係激死呀

lunch..諗住去樂滿堂..點知爆鵬..之後諗住去鮮果堡冇開..嗰時勁激氣..因為好鬼肚餓同埋好渴..仲要行咁耐tim..跟住都唔緊要喇..我地諗住去向日葵..oh..冇開..跟住就話去榕樹啦..點知某d人又話唔想去喎..我地話去開心..點知又爆鵬..跟住又問吓嗰d點啦..又唔出聲..最後..去左榕樹食..食到勁飽..跟住見倒李偉豪..佢食緊m記嗰d唔知咩得乳酪..我又未食過..就講笑咁叫佢比我食啦..跟住佢緊係唔肯啦..之後都冇咩野..我繼續返學..返到去..佢地串我..話我冇得食..勁賤..

普通話..同個屎忽wing係道畫野

英文..帶錯書..tam tam冇罰我

放學..同呀bad佢地係學校跳繩..勁好玩..跳到5點幾..返歸..msn..電視..沖涼..dinner..zzzzzz



2006 年 3 月 8 日  星期三   晴天


唔記得打o既琴日 & 無聊o既今日 分類: 未分類

琴日又冇打,兒家補返..琴日冇咩野做..又係唔知做咩咁過左一日..8點起左身..then..沖涼.洗頭..跟住唔知幾多點就返學..係下面見們呀bad..then就一齊行啦..返到school唔知幾點..

早會..發姣

wyman堂..好乖咁渡過..because我驚wyman問我嗰個500..哈哈..happy到爆"囉"呀..wyman冇問我..

視藝..未搞電上一次嗰份野..跟住畫埋先..我同c林一齊用d水彩..so.miss 蔡調左我去同c林嗰d一組..哈哈..happy..跟住畫畫吓..張權忽用枝鉛筆整落d水彩道..跟住我就唔知點解好就手咁用之畫筆畫左落佢塊面道..我係咁笑..跟住佢就up左句什麼.此仇不報非君子..就出左去洗面..我就繼續畫喇..跟住佢返返尼..我就好驚..但佢冇畫我..跟住我就唔理佢繼續畫..點知佢襯我冇留意o既時候畫返我..勁賤..then我就出去洗面..返到尼諗住整返佢..但冇機會..亨.e個仇我一家要報..he.he.he.he..搞到成堂都冇咩畫過..放學又要去畫返..激鬼氣..

科學..悶到咩咁呀..同個屎忽係咁傾係咁傾...

小息..冇咩特別..傾吓計咁啦...

英文..兩堂都好驚奇..金金坐我格尼..我話佢琼魚味..跟住佢係咁整我..哈哈..跟住比tam tam罰左佢去後面企..終於平靜左小小lu..我問line琼借塗改液..跟住mak進藝話我惦line琼  d野..跟住我就hi落佢張枱道道..跟住佢又hi返落我張枱道..我地hi尼hi去..比tam tam鬧左勁多次..之後mak進藝hi左落tamtam張枱道..我勁笑..之後又風平浪靜喇..冇幾耐..tam tam叫金金返尼喎..跟住我o既悲劇又尼喇..佢地兩個都冇帶litening..so..唔洗做..我做緊嗰陣佢地又係咁搞我喎..之後仲用d黑筆畫我..畫完仲話我好多(麥)..衰到佢地呢..搞到我成堂要姐住塊面..衰格

lunch..去左三川..好耐冇去喇..yumimi(唔知係咪咁串)

I.H..今日miss lam冇返..有個叫曾sir o既人代課..成堂悶到咩咁..好似聽d財政預算案咁..仲要聽成兩個鐘..真係想死呀..but好開心..嗰個曾sir話我乖..哈哈哈

放學要去畫返幅畫..跟住又同人串咀..畫完..4點幾走得..

返到屋企..msn..電視..沖涼..dinner..zzzz

到今日喇..8點起身..跟住沖涼.洗頭..之後呀bad打尼話同我一齊返..叫我等埋佢..so..我就叫佢搞惦落尼搵我啦..跟住佢8點半落到尼..我仲未吹完頭..跟住呀bad尼到..佢好似好講咁..但仲有成4個字呀..唉..佢係咁話快d快d..跟住我叫佢幫我吹..點知佢攞住個風筒係咁吹我個頭..我一路梳一路叫救命..加埋我之前自己吹嗰d都係吹得兩個未炸..真係未試過兩個字吹完個頭..比佢吹到我成舊野咁..勁核突呀..返到去攞書..攞完岩岩好打鐘..

早會..冇咩特別..日日都係咁..

wyman堂..冇咩特別..日日都係咁

中文..要作篇唔知咩鬼..總知煩啦..

音樂..又係冇咩特別..吹吓留咁

小息..食吓野咁又過左lu..你話快樂o既時間幾快過呢

電腦..今堂有得去電腦堂..同得文嗰d  msn..歡樂時間又過lu

lunch..去左向日葵..食到好飽..

I.H..今堂係咁傾計..

返到屋企..msn..沖涼..電視..dinner..zzzzz