琴日又冇打,兒家補返..琴日冇咩野做..又係唔知做咩咁過左一日..8點起左身..then..沖涼.洗頭..跟住唔知幾多點就返學..係下面見們呀bad..then就一齊行啦..返到school唔知幾點..
早會..發姣
wyman堂..好乖咁渡過..because我驚wyman問我嗰個500..哈哈..happy到爆"囉"呀..wyman冇問我..
視藝..未搞電上一次嗰份野..跟住畫埋先..我同c林一齊用d水彩..so.miss 蔡調左我去同c林嗰d一組..哈哈..happy..跟住畫畫吓..張權忽用枝鉛筆整落d水彩道..跟住我就唔知點解好就手咁用之畫筆畫左落佢塊面道..我係咁笑..跟住佢就up左句什麼.此仇不報非君子..就出左去洗面..我就繼續畫喇..跟住佢返返尼..我就好驚..但佢冇畫我..跟住我就唔理佢繼續畫..點知佢襯我冇留意o既時候畫返我..勁賤..then我就出去洗面..返到尼諗住整返佢..但冇機會..亨.e個仇我一家要報..he.he.he.he..搞到成堂都冇咩畫過..放學又要去畫返..激鬼氣..
科學..悶到咩咁呀..同個屎忽係咁傾係咁傾...
小息..冇咩特別..傾吓計咁啦...
英文..兩堂都好驚奇..金金坐我格尼..我話佢琼魚味..跟住佢係咁整我..哈哈..跟住比tam tam罰左佢去後面企..終於平靜左小小lu..我問line琼借塗改液..跟住mak進藝話我惦line琼 d野..跟住我就hi落佢張枱道道..跟住佢又hi返落我張枱道..我地hi尼hi去..比tam tam鬧左勁多次..之後mak進藝hi左落tamtam張枱道..我勁笑..之後又風平浪靜喇..冇幾耐..tam tam叫金金返尼喎..跟住我o既悲劇又尼喇..佢地兩個都冇帶litening..so..唔洗做..我做緊嗰陣佢地又係咁搞我喎..之後仲用d黑筆畫我..畫完仲話我好多(麥)..衰到佢地呢..搞到我成堂要姐住塊面..衰格
lunch..去左三川..好耐冇去喇..yumimi(唔知係咪咁串)
I.H..今日miss lam冇返..有個叫曾sir o既人代課..成堂悶到咩咁..好似聽d財政預算案咁..仲要聽成兩個鐘..真係想死呀..but好開心..嗰個曾sir話我乖..哈哈哈
放學要去畫返幅畫..跟住又同人串咀..畫完..4點幾走得..
返到屋企..msn..電視..沖涼..dinner..zzzz
到今日喇..8點起身..跟住沖涼.洗頭..之後呀bad打尼話同我一齊返..叫我等埋佢..so..我就叫佢搞惦落尼搵我啦..跟住佢8點半落到尼..我仲未吹完頭..跟住呀bad尼到..佢好似好講咁..但仲有成4個字呀..唉..佢係咁話快d快d..跟住我叫佢幫我吹..點知佢攞住個風筒係咁吹我個頭..我一路梳一路叫救命..加埋我之前自己吹嗰d都係吹得兩個未炸..真係未試過兩個字吹完個頭..比佢吹到我成舊野咁..勁核突呀..返到去攞書..攞完岩岩好打鐘..
早會..冇咩特別..日日都係咁..
wyman堂..冇咩特別..日日都係咁
中文..要作篇唔知咩鬼..總知煩啦..
音樂..又係冇咩特別..吹吓留咁
小息..食吓野咁又過左lu..你話快樂o既時間幾快過呢
電腦..今堂有得去電腦堂..同得文嗰d msn..歡樂時間又過lu
lunch..去左向日葵..食到好飽..
I.H..今堂係咁傾計..
返到屋企..msn..沖涼..電視..dinner..zzzzz |