日記
大家記得每日都尼我o既日記...Thank You
YingWong
暱稱: Ying
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-11
開心o既一日
唔知o既一日圓
搞笑o既一日
悶到咩咁o既一日
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 12
今日人氣: 3
累積人氣: 2585
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 3 日  星期五   陰天


平常o既一日 開心 分類: 未分類

今日7點9起左身......跟住就沖涼..洗頭.........8點7行得.......好趕咁行返去.........返到去8點9...跟住就好趕咁攞書......早會........之後就返課室........WYMAN又係道UP野......仲要我地企係道等佢UP完先坐得低........企左成3個字呀.......跟住就上兩堂科學.......悶到痴線呀.......上完科學就到中文........麥進藝講左D搞笑野比我聽.....我笑左勁耐......跟住MISS 沈鬧我......我仲係道笑........跟住佢就叫我出去攞將櫈坐係老師枱嗰道......跟住我笑住同佢講.....我冇講野喎......BUT佢都係要我出去坐......咁事實上我係冇講野嘛.......我正係聽人講野炸喎......一粒聲都冇出過......佢焦啦啦罰我出去坐......勁衰.....我出到去.....佢係道鬧我....跟住我係道笑......因為我諗返起麥進藝講嗰D野真係勁好笑呀......上完中文就小息lu........買左隻珍珠雞食.......勁正.......小息之後又上堂lu.......一個字.....悶.......終於都到lunch喇......去左向日葵........食到勁飽.......跟住就返學lu.....跟住又上堂.......真係悶到爆呀......放左學.....陪kay去cut 頭髮.......我覺得佢cut到幾靚.......but佢又話唔靚.......等kay  cut完頭髮就返學校搵bobo佢地.......跟住見倒有籃球比賽......就睇吓啦....見倒呀wing同呀卓落左去打........勁搞野......跟住過多一陣就同bad菠home  lu.......返到去....開電腦......msn.......睇電視.....沖涼.......食dinner........msn........zzzzzzzzzz.......日日都係咁



2006 年 3 月 2 日  星期四   晴天


無聊o既一日 分類: 未分類

今日媽咪7點半叫我起身.....跟住到8點終於起左身喇.......跟住就換3返學.......行返去嗰陣勁凍.......又勁大風喎.....真係諗過唔返學呀.....but唔返又唔得喎.....返到去.....就搵bobo....but搵唔倒佢.....跟住就叫左bad陪我去攞書.....但我又唔記得睇手冊喎........所以就咩書都攞曬出尼.....跟住就早會喇.......攞住成搭書勁鬼重呀......原來我攞多左好多本呀........激死.....早會完左就返課室上堂......悶左幾堂之後.....終於到小息喇.....but小息我都唔知做過d咩......總知就無無聊聊咁過左個小息啦.....小息之後就上I.H.......今日Miss Lam冇返.......跟住有個唔知邊個代堂.....跟住佢地調左位......吳啟聰調左去我前面......吳鳳霞就坐我格尼.....跟住佢地係道玩啦....本身都冇咩事.......但係bobo無啦啦話吳鳳霞鍾意我......跟住我就講笑咁話 吓,你鍾意我呀.......跟住吳啟聰聽倒.......就話吳鳳霞係機......跟住佢就喊喇........過左一陣....嗰個唔知邊個o既代課老師就過尼喇.....跟住我同吳啟聰就係咁姐住吳鳳霞......唔比個知邊個o既代課老師見倒......超好笑.....上完I.H就lunch  lu......我地去左happy食......跟住見倒班慧恩o既人......佢地係道煲煙.......勁臭......食完.....我地就返學校lu.......跟住又上堂......跟住放學.......放左學係學校唔知做咩......跟住就返左屋企lu..........返到去......開電腦........msn........睇電視........沖涼......zzzzzzzzzz



2006 年 3 月 1 日  星期三   晴天


爆笑O既幾日 分類: 未分類

又有幾日冇打喇,because前兩日e個死人網上唔倒呀,講返之前先

琴日再琴日(2月27日)又可以同kay佢地食早餐?......but遲左起身......最衰d人囉.....冇叫到我起身....but算啦........跟住我地就去食早餐?....我今日佢地話返學校食......then就返左去啦.....跟住食左隻珍珠雞......冇幾耐就打鐘lu,,,,,,,then就早會啦......跟住同平時一樣.....上堂......小息......小息嗰陣買左盒檸檬綠茶飲....跟住就發生左第一1件爆笑事件喇.......我飲到差唔多冇.....就以為飲曬啦......跟住就玩個盒......係道整吓整吓........點知....原來仲有d係個盒裹面.......跟住就bit曬d野出尼喇......仲要係對住佢地.....佢地即時彈開.......跟住個個係道鬧我......哈哈哈.........小息之後......就上電腦.......比人罰企........because冇做到homework.....其實都唔關我事....我都唔知要做.....真係o  曬咀呀.........but好彩都有好多人陪我.....哈哈哈........上完電腦......跟住lunch........去左泰式.....食完返school.....玩幫捉......勁好玩.......跟住又打鐘lu.......咁就返課室上堂啦.......又上堂.......跟住就放學lu.....放左學..係學校hea左一陣......就同kay佢地去左m記....去到....佢地就買野食啦...我就係道睇書(好乖呀)......跟住佢地買完返上尼....就好和平咁食啦......跟住就覺得太靜.......就開始吹水啦.....吹吹吓....kay姐就唔知講左d咩.......我就串佢.....跟住第二件爆笑事件又發生喇..........kay姐冇啦啦係道拍枱......咁佢飲緊忌x湯....碗忌x湯裹面又有隻根.......點知佢拍倒隻根.....d湯好似噴水池咁噴曬出尼.......跟住就整到佢成塊面同埋d頭髮都有(個樣勁低b)....佢仲要係道問點算呀.......跟住冇人理佢.....個個彈開曬.....but...已經太遲喇.......我坐係佢格尼.....中曬招......佢真係勁呀.......d湯仲要係噴到去差唔多天花板.......坐係我地格尼個呀伯都係道笑.....跟住我叫佢唔好笑......去完m記就去左劉欣婷屋企玩.......玩左冇幾耐我地就走lu.......跟住第三件爆笑事件又發生喇.....就係.......kay走o既時候.....行行吓..冇啦啦線tie......跟住佢坐左係道話點算呀.....但我已經笑到出唔倒聲喇.....所以冇答佢....其實我都唔想笑嫁.......但真係忍唔住........跟住又同kay返劉欣婷屋企.......because佢要整返clean個身.........跟住我地就走左lu.......今日係咁多

到琴日喇.(2月18日)......又係同kay佢地去左食早餐......跟住返學校.......早會.....上堂......lunch....lunch去左三川...返到學校......玩幫捉......玩到最尾......我係壽星........跟住就打鐘lu.....我同佢地講放學繼續.....放左學.......佢地勁衰.......話要再猜過.....又話晏晝唔算........跟住我地就猜過啦......好彩唔洗做.......跟住就繼續玩啦......超搞笑......ruby同黎家欣一齊追住我.....跟住我冇得走......走左去白枱後面.......跟住我都諗住死緊啦......點知ruby卜左係道.......跟住黎家欣又去扶佢.......哈哈.我即走....雖然好衰....但為左win冇計啦..........哈哈....所以最後我都win左.....跟住玩左一次.....佢地就話唔玩lu......我地就坐左係禮堂玩.......跟住玩玩吓........我地就係道玩"姐"........玩玩吓.....個個死人kay又冇啦啦除手ling起把"姐"係道燃點聖火....哈哈哈.....原來把姐係人地嫁......跟住嗰個人好唔倨咁攞返把"姐"走左.........我地個個係道笑......跟住玩多陣......我地就走lu.........

終於都到今日喇.......今日返到去....又係係學校食.....食左隻珍珠雞.........跟住....早會...比p  fat  x左兩個名.......佢話我裹面件三黑色喎........同埋件嬲黑色......但明明係件嬲藍色尼家嘛........有冇搞錯呀.....一定係搞錯左呀......跟住小息見倒嗰個p fat......就同佢講返啦......跟住佢就幫我擦返一個.....好野.......lunch去左向日葵食......見倒波子.......跟住放學.....係c校舍跳繩.......勁好玩......跳到5點幾就同kay同bad去左m記......跟住返屋企......看電視.........玩電腦.....msn......zzzzzzzz