今日冇出到街,叫左呀琪尼我屋企玩,好悶呀,都冇嘜野做
都係bobo尼嗰陣好玩d,但係今日bobo冇尼到呀(唔濟呀)

我同呀琪係屋企玩吓電腦,睇吓電視咁,唉..咁就過左一日la
不過今日都有一樣搞笑野發生,就係.......................
我今日曬衫o既時候,無端端見倒上樓有條魚絲釣左落尼
我勁驚
because我以為佢想偷我d衫,所以一直望住佢
望望吓,見倒佢個魚out釣住左條褲,跟住我即刻係道偷笑

因為條褲係我面前係咁升上去,好似釣魚咁
之後玩到5點幾呀琪就返屋企,我就落呀媽道攞餸lu
攞完餸跟住就返屋企啦,今日有兩個細路尼我屋企食飯同玩
佢地勁煩,又話要玩電腦,又話e樣又話嗰樣,成晚霸住人地部電腦

最衰就係人地玩緊msn嗰陣佢地又睇住喎,又大大聲讀人地傾d野出尼
真係想車巴佢地呀,超煩,兒家佢地走左,我耳根先清靜d炸
佢地仲要話聽日再尼過喎,唉.......救命呀......help
 |