今日都仲係要考試呀,都係返到課室成鵬F.2咁啦
一開頭都有d驚嫁,but兒家都慣左lu
..........................................................................
今日比d F.2蝦呀,一入到課室,同爆技串左幾句
跟住佢就打我la(賤格),之後佢比佢d F.2o既同學話佢蝦F.1(底死)
跟住爆技就走左喇,本身都冇咩事啦
點知有個F.2唔知想用本書"dan"邊個,之後"dan"倒我(賤格)
超唔好彩,搞到我勁lor,冇端端比人"dan"倒
..............................................................................
考試有個半鐘,但我用左一個鐘就考完喇,坐o係道超悶
跟住到左10點半,終於走得喇,我地成班去左happy食野
我地係咁叫個老闆請我地食野,點知佢唔肯
佢話要我地估倒一條IQ題就請我地食野
(條IQ題係要我地張4個9用加減乘除去計最後答案要等如100)
諗左好耐,我終於諗倒喇(覺得自己好叻,哈哈)
個答案係99加9除9呀,之後佢請左我地食魚蛋(哈哈,好開心)
之後去左呀媽道同佢地食lunch,但我冇食,because冇謂口
食完野就同家姐返左屋企lu.......................................
|