今日又好似平時咁返學啦
返到去就早會,跟住就上堂lu
上完reading堂,跟住就到中文堂
Miss 岑未尼o既時候,佢地係道搞亂曬張老師枱喎
跟住Miss 岑尼到就鬧啦
一早以為佢鬧完就冇事啦
點知,小息完之後佢就同廖太上尼罵人
又話張老師枱整到亂曬,又話張老師chair比人畫花曬
跟住鬧左一輪,廖太就叫我地晏晝1點8係教員室罰企
跟住個死人wyman又叫我地每人寫500字比佢,都唔關我事
跟住放左學,wyman又話紅十字今日要步操,bobo佢地個個都係紅十字
掉底我一個,跟住我今日就自己返屋企lu
返到屋企睇埋唱k小魚仙就開電腦
跟住玩左陣,開始500字,本身諗來諗去都諗唔倒嫁
跟住好彩有個不記得左叫咩名o既人炸,如果唔係就死得喇
總知今日就拓wyman既洪福,成日都咁唔好彩 |