今日又係考一科炸,就係英文la,都ok啦,but有兩個部份冇時間做呀
考完之後都係10點炸,跟住我地話去食野(好搞笑,好似再食多一次早餐咁)
食完野11點幾,我地去左bo姐屋企睇(話知你),去到bo姐屋企,本身都好地地
跟住我同個死人大頭妹(大魔頭)爭位坐,之後仲打起上尼tim呀(勁搞笑)
我地兩個一路打一路笑,打打吓,我咬左大頭妹一淡,跟住佢又咬返我,我地o係道鬥咬
最後我地打到兩個都跌左落地,bo姐一個人霸曬成張梳發
所以我今日又學左一句成語喇,就係[琪英相爭,bobo得利].......今日打住咁多先,byebye
|