今日冇咩野做呀
成兩日冇寫過日記喇
大定唔好見怪
but我真係冇咩可以寫呀
e幾日都係咁,冇咩野做
今日都係咁啦,都係冇咩野做
總之一個字啦.....悶...........
講完................................
今日都冇咩野做,又係嗰d野
但係晏晝有個社制常識問答比賽
我地南社富強做隊長
結果唔洗講緊係win啦
好開心呀,富強好野
唉日都係冇咩野呀
都係返學......小息.......lunch........放學
係咁多,唔打喇