|
|
2011 年 2 月 9 日 星期三  |
| ☆期3(2-9) |
分類: 未分類 |
好內無打啦` 打返先,,, 初三,返左HK食飯啊` 正系果日炸`已經逗左Many Many利是啦`haa`四位數字` 初四,開始呢,,,雖然逗?利是唔多,但系細妹黎左啊` 晚晚,玩到3-4點先訓喔,,, 晚晚,食宵夜`都唔知有無肥到添,,xdxd... 晚晚,都放煙花喔`` 超爽啊` 不過,我地想訓覺,......
(閱讀全文)
|
|
♥f0rEver l0v3 fiv3 sIstER.:$ |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 43 | »
|