|
|
2011 年 1 月 18 日 星期二  |
| 2010-11-26 |
分類: 未分類 |
e幾日忙住,考試``所以無打,,,打返先.` ☆期五,開始考試啦`考葛就`『中文』 中文,睇就系好似好EaSy`但系有一版,真系難到飛起lor`HoPe錯唔到,幾多啦`` 中文溫左8個鐘喔,希望?葛分數,有8字頭啦` 琴日`考英文啊`Oh` My GoD,,超級估唔到,我竟然識洗啊` &......
(閱讀全文)
|
|
♥f0rEver l0v3 fiv3 sIstER.:$ |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 43 | »
|