上個星期都無寫Qooza,,,今日寫返洗,之前果幾日先...
e個X'Mas假期,,可以話唔系幾開心架,不過之後都無咩事啦,,,,
上個星期三,同溫雞一齊去OcEan ParK ,,爽啦,,,好玩啊,同佢一齊連續玩左一個GaMe 7次啊,,搞到一身都系水,,,
跟住,星期五,超級唔開心Lor,我自己知自己咩事啦,,,,我會改架啦...
&nbs......(閱讀全文)