|
|
2010 年 11 月 14 日 星期日  |
2010-11-13  |
分類: 未分類 |
今日諗住遲d起身啦,放假啊嘛../ 點鬼知一個133call我,搞到我訓唔著啦,一睇先8.30,妖,邊鬼個,卑我知系邊個 佢死定啊.../跟住就起身啦,,/ 今住到11.30就開始玩電腦啦,我本身諗住做功課唔洗2個鐘啦,點知我做左4個鐘先得啊.../  ......
(閱讀全文)
|
|
♥f0rEver l0v3 fiv3 sIstER.:$ |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | »
|