今日同平時一樣啦,,返到去,就要跑,,,N無聊Lor...
一直上堂,我諗到今日要去濕地公園,,超開心啦.../
點知啊,去到,無聊到爆Lor.../
聽咪d無聊野Lor
行都行死我啦,,,,,,劉啟宏又要無聊喔,一直攞住部手機,系到影,,,好似傻仔Lor....../
4.30終於返黎啦,坐車拉,睇到野啊,,,,,,見到王子訓覺,,,超c......(閱讀全文)