今日啊,,,,,/超HaPPy啊,,,,/
一早就返去跑步,,,,//辛苦死我啦....`
不過都被鄭SiR贊我喔,話我跑步快左d啊,,,我幾HaPPy啊.../
跑步果陣,陳文煜超搞笑Lor,,,>講d野超講笑,,,./
佢 真系幽默Lor,,,,/
跟住呢,就去廖萬石堂面試喔,,,,以為自己講......(閱讀全文)