今日,一早就起身啦,好辛苦啊,全身軟洗,,,
超想繼續訓lor,跟住返去啦,好野,鄭sir帶班人去惠州啊,,,.
無人管我地Lu,,,跟住先上左一堂,就好比賽lu..../勝日唔洗上啊///`
第一次比賽接力,衰左lOr,唔系我交棒慢,點會?第二啊啊,,,
跟住我地去左酒田吃野Lor,,,超好啊,唔洗吃美利喔,,,/
&nb......(閱讀全文)