|
|
2010 年 11 月 14 日 星期日  |
| 2010-11-13 |
分類: 未分類 |
今日北區田徑比賽啊.../ 第一代表學校參加田徑喔,,,,///有d驚添.. 一早就返去交功課,跟住就熱身.../ 9.30到啦,甲組壘球開始啦,我超緊張喔,,,/ 手手腳腳都震啊,,,,不過都?到第四啊,,,/ 開心到爆Lor...` 跟住200米又入到復賽啊,.,,,/我算跑得慢啦,甘都可以入喔.../ &nbs......
(閱讀全文)
|
|
♥f0rEver l0v3 fiv3 sIstER.:$ |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 43 | »
|