今日返學啊,眼訓到爆,因為今日要EnGliSH 默書葛關係,,所以我要5.30就起身溫書啊..`
一起身就吃咩冬菇雞粥,頂,我最憎冬菇啦,系學校又要對住(冬菇雞),,煩Lor,,,)=
跟住返去,就plaY VolleyBall 啊, 打左一陣咩頒獎喔,笑爆Lor,,SuKi系到淫叫../仲仆#添../
返到去,......(閱讀全文)