|
|
2010 年 11 月 26 日 星期五  |
2010-11-26  |
分類: 未分類 |
今日系我地六年級葛最後一次秋季旅行了.../ 雖然有d唔開心,因為最后一次lu,,唔知下次系幾時Lu..☆ 我,嘉琪同阿蔡一早去劉宏屋企啊,,,?野都?到死人Lor./ 大概7.55分到啦,,,返到學校啦,一早見(如花),佢今日無穩八兩金咩?嘔白泡啊...無胃口啊! 跟住1-13號跟何SiR坐,9.30到左Lu../......
(閱讀全文)
|
|
♥f0rEver l0v3 fiv3 sIstER.:$ |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 43 | »
|