2011 年 已經到左啦,,2010年過左去啦,,,
前晚,同一大班FD一齊倒數,,,我地個個都許洗願望,,,一齊寫左張紙到,擺左系個地方啊,,話下年先可以?返出黎卑對方睇喔,都唔知既無記得啦..xdxd
跟住,,去吃燒烤,,,玩到3.00幾先返屋企啊,,Happy Happy.....玩左超多野啊,,,,講鬼故,,耍晚雞,,,,
2010年,,......(閱讀全文)