|
|
2011 年 2 月 9 日 星期三  |
| ☆期3(2-9) |
分類: 未分類 |
好內都無打qooza喇`` 講返下先,,,☆期一,已經開始返學`` Oh My God`` 超唔想返學lor`` E幾日,都要練波,,] 搞到周身骨疼`` 辛苦到死`` 從☆期3開始,已經超級唔開心lor`` 卑葉老師,同鄭sir話我點,, 話我成績退步,,, 諗起今日?考試卷,,,我就想喊,,,  ......
(閱讀全文)
|
|
♥f0rEver l0v3 fiv3 sIstER.:$ |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 43 | »
|