|
|
2011 年 1 月 18 日 星期二  |
| 懷念,五姐妹.. |
分類: 未分類 |
★今日系`年三十` 系到同大家講聲`兔年快樂... 恭喜發財`利是兜來``haa`` 系新?一年,祝大家身體健康`` 利是`利是,我黎啦, 盼望左,好內?新年,我黎啦` 我已經準備左個BiG袋,裝d利是啦`希望可以裝到滿滿?` ★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★......
(閱讀全文)
|
|
♥f0rEver l0v3 fiv3 sIstER.:$ |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 43 | »
|