死啦~
今次測驗差左好多啊~
上次個個平均分都有60分啊~
但今次個個唔合格啊~
相差20分啊~
點算啊~
所以我唔玩跑啦~
我今次只係要返全班的20-30名就得啦~
求求老天爺啦~
你比多d努力的態度啦~
比我話分小小啦~
唔好再咁差啦~
否則我就要留級啦~
我真係好唔想啊~
我唔想比人話啊~
唔想比人打~
唔想比人踢出街~
唔想好似今次咁~
我好多唔想啊~
老天爺啦~
你要幫下我~
連你都唔幫我~
我就死得啦~
好似......(一隻我仲意的x一樣,死左去就咩都冇~仲好)
我今日好sad~
我琴日同埋前日訓覺前都哭~
是為左我仲意的x
但今日可能是為左我的成績........... |