2008-4-13
每個人都會有自己的夢想~我希望大家都可以實現自己的夢想~我地一齊加油啦!^^
Yyuenwingyi
暱稱: 愛與你手牽手
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-23
2009-11-22
2009-11-21
2009-11-20
2009-11-19
文章分類
全部 (80)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 80
留言總數: 86
今日人氣: 0
累積人氣: 3163
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 9 日  星期五   晴天


2008-05-09 分類: 未分類

今日啊~

有個唔知邊個入左我地班房~

跟住要我地做訪問~

D態度勁差啊~

好想打佢~

問個d問題勁冇耐~

唉.............

浪費我做功課啲時間啊~

死仆街~

今日上數學堂個時~

用左一堂講個個16歲女仔死左~

講到ms Tse 哭啊~

第一次見到佢哭~

仲有係lunch time時~

個李老師(通識)來搵我地要交野~

跟住冇交個D要係星期六返來交~

彩佢都傻啦~

又話其他人都係咁~

咁人地去死~

我地係唔係都要去死啊~

成日都同人地比~

我地係我地~

佢地係佢地~

比咩比~

比你老母~

比你老豆~

比你自己~

比你阿婆~

比你阿公~

仲之比曬你全家人~

吹咩~

呵呵呵................



2008 年 5 月 8 日  星期四   晴天


2008-05-08 分類: 未分類

今日好快做曬功課啦~

好開心~

到左現在仲差一樣~

就係通識故事~

今日唔知道點解~

早上唔開心~

到左放學就好開心~

早上我借左比蕉蕉抄功課~

比死人老Kam知道左~

佢係到話蕉蕉~

跟住我同佢講唔知道~

跟住蕉蕉嬲左我~

好彩到左中文堂好左小小~

放學個時~

我換左雪榚~

點知又中左~

跟住我請陳惠明食~

因為大家識左咁耐~

點知佢又中左~

跟住佢比我~

我就比左我細妹啦~

所以我個支雪榚中完我~

又中完陳惠明~

唔知道我妹中唔中呢~

如果中左同你講~

可能因為呢件事~

我晒個人都好開心~

^^

加上今次的中文測驗我比較放心小小~

因為都比較easy~

今次係我第一次係qooza打一日咁開心的~

我希望以後都可以~

^^請大家留言啊~

thz~



2008 年 5 月 7 日  星期三   晴天


2008-05-07 傷心 分類: 未分類

死啦~

今次測驗差左好多啊~

上次個個平均分都有60分啊~

但今次個個唔合格啊~

相差20分啊~

點算啊~

所以我唔玩跑啦~

我今次只係要返全班的20-30名就得啦~

求求老天爺啦~

你比多d努力的態度啦~

比我話分小小啦~

唔好再咁差啦~

否則我就要留級啦~

我真係好唔想啊~

我唔想比人話啊~

唔想比人打~

唔想比人踢出街~

唔想好似今次咁~

我好多唔想啊~

老天爺啦~

你要幫下我~

連你都唔幫我~

我就死得啦~

好似......(一隻我仲意的x一樣,死左去就咩都冇~仲好)

我今日好sad~

我琴日同埋前日訓覺前都哭~

是為左我仲意的x

但今日可能是為左我的成績...........



2008 年 5 月 6 日  星期二   晴天


2008-05-06 分類: 未分類

吊~

今日好多功課啊~

通識的野所有都未做啊~

妖~

唔想做啊~

hist又要做剪報~

通識又要~

做咩做~

做佢老母啊~

我都話左呢間學校的老師係變態的啦~

今日唔講啦~

好多功課要做~

 



2008 年 5 月 5 日  星期一   晴天


2008-05-05 分類: 未分類

我好耐都冇係到講野啦~

因為我好忙~

sorry~

今日又要上個個死人老師堂~

開始個時對我地都幾好~

因為有老師係到~

後來呢~

又要我地做功課~

仲要做咁多~

改故事~

要寫滿一張A4紙~

肯定要400-500字啊~

跟住又要我地做學習日誌~

又係要寫滿~

又要做剪報~

咁多野~

你估我地得你一科咩~

仆街~

你做比我睇啊~

又話咩

比我地係堂上做功課都好好的啦~

好你條命~

比得個3分鐘時間做~

做都咩野先~

只係可以寫一d罵死你的野~

你咁叻啊~

你做比我睇啊~

抄曬野~

係人地面前~

抄曬好人的~

係人後面~

就不停地比功課我地做~

大家話佢係唔係好衰啊~

我係呢到已經講小左佢的衰野啦~

我都唔想再講啦~

浪費我的思想同埋口水,仲有手力~

大家覺得我值唔值得罵佢啊~

佢係一個八婆~仆街~

我要搵人奸左佢老母~

搵人殺死佢老豆~

搵人打佢啊哥小人~

搵人頂佢家姐個肺~

搵人.........

最後我係呢到

祝佢做老古婆~

冇人仲意佢~

跟住老母老豆唔理佢~

呵呵呵......好多人都係咁諗.............

好似我地班的21-40號一樣~

憎死你死...........