唉......又多左一科唔合格,大家教教我點做好啊~好唔好死左去~定係比人罵或者打死~定係離家出走~定係唔理佢~定係...........你地教下我點做好~好唔好~搵個人打救一下我呢個可憐的阿婆啦!!!!
今日係我第3次係中學時帶手機返學的!^^
明天又要考啦~今次一定唔可以再failed啦~否則唔只係比人打死,仲會冇屋企住啊!
剛剛考完左中文同埋中史~唉2科都死左~一定比人打死啦~
明天就測驗啦~我仲未溫書啊~唉.......我好想死左去~