| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 1 日 星期四  |
2008-05-01  |
分類: 未分類 |
今日唔可以留太多~
因為我心情唔多好~
剛剛又比人罵~
好返小小
又比人罵~
唉~
都唔知道係唔係自己攞來的~
又多功課未做~
中文350字~
通識要做~
但我唔做~
因為好難做~
又要溫書........
|
2008 年 4 月 29 日 星期二  |
2008-04-29  |
分類: 未分類 |
吊~
又係咁多功課~
又係通識啊~
明天交~
少左一日~
都唔肯减字數~
都係要400字~
叫人點做啊~
做你老母~
你真係以為我地得你一科啊~
就算係~
都唔使咁啊~
我地做要做英文作文的~
原本又要做中文~
好似個個老師好小小~
比我地星期5交~
個個通識老師~
衰到死~
又唔肯減~
又唔肯星期5交~
吊佢老母~
都唔識為我地諗下~
只係為自己諗~
頂佢個肺~
死仆街~ |
2008 年 4 月 28 日 星期一  |
2008-04-28  |
分類: 未分類 |
今日上電腦堂個時~
有一個老師睇堂~
可能因為電腦老師講到好悶~
我見到個老師好似好想訓覺啊~
好好笑啊~
所以我都冇理都佢~
照玩電腦~
佢都唔見~
呵呵呵.......
今日Lulu因為草錢~
連lunch的錢都唔用~
只係食係家政堂做的noodles~
佢開始話幾好食~
後來又話好難食~
都唔知佢做咩野~
搞到我好好笑~
佢果然係一個LULU~
呵呵呵........
lulu~如果你係到~你留言啊~
大家都好想知你諗咩~ |
2008 年 4 月 27 日 星期日  |
2008-04-27  |
分類: 未分類 |
我自己簽名又關你咩事~
真一個白癡~
題目紙當係考試卷~
又係到問我老豆最近有冇幫我簽名~
我仲意啊~
你吹咩~
係到偏心~
啊妹病左你就帶佢睇醫生~
我病左整係係到罵我~
都冇帶我去睇啦~
我咳左2個幾星期啦~
佢先咳得1個星期多小小~
你就帶佢睇醫生~
你睇下你自己幾偏心啊~
我唔嬲你之其啦~
大家話係唔係~
如果你地老母咁對你~
你嬲唔嬲啊~
我做錯小小野~
就係到罵 打我~
我鈿妹做錯左
只係話佢2句就算~
吊你老母~
死仆街~最好你死左去~
頂你個肺~ |
2008-04-27  |
分類: 未分類 |
吊~咁多功課點做啊~
死仆街~
又要做縫紉
又要做電腦簡報
又要做通識
又要做數學
又要做英文
又要做中文寫作
又要做book report
又要做宗教.......
點做得到啊~
你做比我睇啊~
死8婆8公~
咁多功課~
你自己又唔做~
要我地做~
做你老母~
做你老豆~
每日都有人死~
又唔見你死左去~
死仆街~
我就日日係呢到唱衰你地~
搞到下一年~
冇人讀你呢間中學
係到扮曬野~
又教中又教英~
食屎啦~
自己學校又唔夠人咁叻~
又要搞到d學生的功課多到死~
話咩對我地要求高~
高你條命~
食屎啦~屎係比你地食的~
死仆街~
最好個個老師死左去~
我地就自由啦~
吊佢老母~ |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | » |