今日上左個死仆街個堂~
又係都加字數~
我都話佢一定會加的啦~
唔係佢點會講啊~
吊佢老母~訪問都要400字(每個人)
頂佢個肺~又要寫咩感謝言,撮要........
都唔知係咩來~點寫啊~
我地都話左唔好咁多字數囉~
佢又係都話我地中六,7個時要自己做一份
都係咁多字數~
咁仲有5年啦~
你慢慢加啦~
得唔得啊~死仆街~
我地小學個d連800字都唔知道有冇~
佢現在要我地寫3000以上的字數~
足足係3倍的字數啊~
又要係5月13日交~
交咩交~命就有一條交比你~
你要就要~唔要就算~(你唔要姐~
但我交左比你啦~係你唔要......)
又話要收返d工作紙來睇~
睇咩睇啊~
我地都唔見左啦~
佢要我地重新做過啊~
連心智圖都要啊~
仲要係 8樣功課係下個星期一交啊~
你做比我睇啊~
佢又話只係對我地要求高姐~
高咩高啊~你又唔夠人高~你講咩野高啊~
你知唔知道你好黑人憎啊~
吊佢老母~頂佢個肺~死仆街~
最好佢現在就仆死左去~
又話下堂我地要乖d
因為有老師來睇~
最好啦~我地一齊嘈住曬~
代表我地的不滿~
睇佢死未~
邊個支持的~
就係msn都叫我~
要快~名額有限(只可以係我地下半班的同學)...........
低佢死........
呵呵呵..... |