今日係 莪萲尒 日 ! 有冇同你地中2幾人表白呢? X) 我?!... 冇-3-''廢事NA! 係未先-V-" 冇錯冇錯` 你呢?有冇表白呀?!` 今日你又同你另1半去左邊玩呀? =] 送左咩比佢呢?? 我?.... 我自己送左2張點數卡比我自己炸 -3-''
0h sh!T !` 今日心情算不好 因為某D原因 唉... 不過過左一陣我心情都算好 =} 吾知點解... 當我吾開心//喊個陣 我會乜都比//應成你地-V-" 真係好吾明 可能.... 係可情吾好掛 就所以亂up ! 今天心情指數`36% {偏低}
「她」只誰? 你們看看吧! 今日同你們玩1樣猜人遊戲 =] 講五樣你們估` 看看你們聰不聰明- -'' 1_她是我的好朋友 2_她是聰明的 3_她上堂很安靜 4_她在其實地方有天真的1面 5_她是1樣食物 xd" 你們想到是誰嗎? 會難嗎?
突然我很想離開這間學校!` 所以我確定了 我會讀書的" 我會用心測/考最後1個試的 目的只有1個: 轉校!` 吾知我做吾做到呢? =) 係這間學校有開心吾開心 正常每1間都有`不只這間有 但是比我感覺上我轉了會更好! 朋友們;`你們會掛住我嗎? 還有幾個月時間! p.s. 我會努力讀書*
打乜好呢 -3-" 真係吾知打乜好 {重覆左個問題-.-} 發現系冇人答我個答問題的` 失望! -[ 讀書?唉...讀得好又點丫 放棄?好bo`我都癲咁我e+做d乜- -" 咁讀書丫..定放棄? 煩惱中... 遲幾日我先打個好處&吾好處出黎" 讀書vS放棄! 還沒有確定