只要給妳一點幸福一點溫柔~
我什麼都不介意~
這就是我~
Zz969zZ
暱稱: 忠忠
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
很久沒打了~"
2011-10-06
@@
~"~
朋友"
文章分類
全部 (153)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
日誌統計
文章總數: 153
留言總數: 32
今日人氣: 16
累積人氣: 2359
2011 年 2 月 21 日  星期一   晴天


第7日 分類: 未分類

第7日了    等陣同去去行街~"

以前GA事有好多壞關都唔敢做了~  因為我知到如果真係失去了妳~"

我就咩都冇了~ E+眼中就只有妳...腦海就只有妳....每次妳講到佢 .... 

我都好心酸... 呷GA醋更比以前更大....個心比以前更痛~"

愛是什麼....我個心好清楚話左比我知....~

眼淚多得可怕~每當妳話想佢快D反跟主揾妳...我就忍唔喊了~"

心情好沈重~

1點10到出去溫傻豬-v- 2點3到傻豬打黎話放學~.~"跟主火炭等傻豬~"

但一見到傻豬... 跟主上車就去mk~去緊果陣

諗一諗野...就忍流左小小眼淚...心亦好酸...好痛~"

到左之後去左wc~跟主就冒險^^ 跟主就行街...

心情好平靜....又開心...因為好似咩都冇發生咁...同平時一樣咁開心"

哄下妳,,.拖下妳果D~行左陣跟主食X仔 ...食GA野都係同平時一樣~"

之後就到旺中戰鬥 @@" 好彩好小人下-v- 買下野咁~"

行完再去第2到行又開心又甜呵~~"再買X記D野~就反去了~"

依依不捨呀T^T   反到佢之後傾陣電   哄傻豬訓~"

好似好多野都冇變....只係多左個人~   但我仲有機的   積極積極呀

傻豬都想積極D-3-"   唔諗咁多LA    係靜反GA時間到爭取~~21號了~"

真的不知時間  靜反幾分幾秒~"

 

發表時間:2011-02-21 12:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 2 月 20 日  星期日   晴天


-3-" 分類: 未分類

岩岩先有得用電腦-3- 因為今日放假@@" 細佬用電腦@@"

又岩岩我打比隻可愛小豬豬.....呵@@"  可惜小豬豬唔得閒/口\"

日日都係到諗小豬豬-3-"    要花D心思 ke-v-"   千金易得~~愛人難求-3-"

我要努力~~~~.努力做咩-v-"?   為左個女仔-v-  咩女仔黎架@@"?

我愛的人-v-"   邊個黎\口/" ~   可愛小豬豬-v-"   咁都唔知架   真笨-.-"

咁我不嬲都咁笨架ma/口\"~  邊個黎話???     都話可愛小豬豬-3-"  

講極都係E個名架~~    緊係...因為我靜係鍾意可愛小豬豬   我靜係喜歡可愛小豬豬

我靜係愛可愛小豬豬...   係咪真架??      唔係掛咁都要答-.-   問我N咁多次我都話真架la    keke

要追反可愛小豬豬反黎呀~~  仲洗講緊係要la...可愛小豬豬對我重要得可怕~" 明白

那那那先之聲明呀.... 如果追到的話..唔可以好似之前咁對佢呀....靜係可以比以前更愛到錫可愛小豬豬呀~ 知唔知到呀....XO輝

係GA我明白 我絕對會做得到...~ 咁就好了....  要好好咁做反個好男人..好老公  緊係要la    好自為知LA 你    好的"

以下係我對可愛小豬豬   神聖的約定~"

BB,你願意娶可愛小豬豬作為你的妻子嗎~~與她在神聖的婚約中共同生活?

無論是疾病或健康、貧窮或富裕、美貌或失色、順利或失意~

你都願意愛她、安慰她、尊敬她、保護她?

並願意在你們一生之中對她永遠忠心不變?

 BB好好好大聲咁叫~~~~~~~我願意~~~~~~溫柔GA聲 I love U 可愛小豬豬

 追反可愛小豬豬後就整一張 呵 ~~"

 

發表時間:2011-02-20 05:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]