| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 2 月 17 日 星期四  |
| 2011-02-17 |
分類: 未分類 |
我只想能夠讓她的心 重新開啟
其他不重要~" 聽到你把聲我已經係好的開始~"
之後要靠自己努力了~" 第4日了 痛得想死 但我唔會咁做 死了就真的是什麼都沒有了~"
衰然 我現在就只能夠在遠遠看著~" 成日都最後一次的我 知錯了~"
我會改的 會變得溫柔百倍~"
仲有會為你守下 好多好多的 誓言
只要你在我下面的數字寫下我就會守下~"
我只希望你可以回來我身邊~"
4你可以自己+上去的~' 如果我做唔到的話 就算再分開 我都唔會再有怨言
1.
2.
3.
放工了 一切都缺小 左好多野 反工滿腦子都是妳~"
4日了~就5日 我真的知錯了~"
相信我會改 真的會改 唔比再比你見到我唔溫柔~"
原諒我 我E幾日都好期待妳會回來~"
起身想的是妳~ 訓教想的也是你 ~ 夢見的也是妳~ 流淚也是為你~"
一切一切 圍繞著你~" 今次我發覺我內心 比從前更愛妳了~
回來我身邊 我會再次比從前更珍惜妳~~ 對不起我錯了~"
(無限期的)我愛妳 小公主 小可愛 大小姐 小希(宜)"
|
| 發表時間:2011-02-17 04:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 2 月 16 日 星期三  |
| 2011-02-16 |
分類: 未分類 |
第3日了~" 還未想放棄~" 總覺得佢講ga 係假的~"
冷靜咁諗 只要努力晴天會回來~'
明白~ 我唔係失去一個愛人~ 總覺得一切都失去了~"
2日都冇咩點飲點食 一包果汁 2日就係咁過
自己一個好冰冷 係咁訓係咁訓 唔想諗野~"
但月係唔想 腦海月係浮現過去的回憶~" 淚水不停地落下~"
14號果日我心情 黑色 傷痛 心痛死了~" 想信你也是這樣吧~" |
| 發表時間:2011-02-16 12:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 77 | »
|