今日好大雨 所以冇去跑步-.-
係家呆左日-.- 玩下psp 咁
咁就過左日-.- http://www.youtube.com/watch?v=lXa0Ae15Iio <<< 好睇 幾搞野的-.-
仲係揾唔到工媽的-.- 努力把 -.- 睇完要CM C咩都好~好過冇 咩人都C得