| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 4 日 星期五  |
| 好耐冇打-.- |
分類: 未分類 |
嘩@@ N咁多個月冇打la -.-
但生活得唔錯@@"
今日又同老婆豬 去街街真好-3-"
但我要努力揾工作@@" $$就用哂=O="
今日完@@"
|
| 發表時間:2010-06-05 12:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 4 日 星期三  |
| @@" |
分類: 未分類 |
哈哈 又係星期3 la @@" 豬豬又黎陪我-v-:
12點幾 豬豬黎到 本來我去kfc 買野食的 但冇豬豬個餐
所以就要7仔買野食 豬豬去到7仔先 我除後就到@@"
豬豬買左拉面 同 野食 就上去我到了@@"
一上到去 見到我媽 豬豬就開始 整茶果呀.......
哈 跟主睇x克王 @@" 唔錯 @@" 跟主食m&n @@"
之後訓教-3-" 到左夜晚 我同豬豬去打邊no @@"
今次大家樂 好差 d 野 但 好過 冇~.~"
打完行左陣 就陪豬豬反家了~.~"
到左豬豬樓下 就啜啜卜 我就回家 @"@ |
| 發表時間:2009-11-05 06:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 77 | »
|