唉.......攰死了
做功課做到10點
6點30返到屋企
諗住做功課
打開書包
筆袋唔見左- -
跑返學校
6點50先跑到去- -
見到教練>3<教練汁到v3v
thx you >3<
今日個講座好有意思
不過就係呢個講座!
搞到我差不多2個鐘都彎住腰坐- -
聽完- -
條腰痛到嘟嘟咁