THANK YOU 啊>3<
今日見到跑online又有新碟
不過好貴- -150蚊-_-;
不過真係好鬼正
http://talesrunner.com.hk/event/2010magicbook/
d裝靚到嘟嘟咁
耐用仲要成年
死人屎忽戲谷又賣d碟係沙角
全部去晒第一城同好運
即刻call fd 幫我買><
希望有喇.....
樂樂班長>.<thx you >0<