|
|
06/10/2010
|
好耶~
可以去哈佬喂>v<
雖然有d驚=3=
不過泰國果個鬼屋我都入過-x-
開頭就好驚;後黎唔驚^[]^
知唔知點解^^?
因為我全程都冇開過眼-.-
除左到左最後果到-.-
冇喇喇有個人彈出黎追住我@______@
我好似玩馬拉松咁- -跑得勁快- -
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
唔好屈我喇`唔該!`
我都冇用過個儲物櫃!`
仲有呀`你個文件夾好靚咩~?`好可愛?唔係囉!`
我偷黎把鬼呀?!`
我連條鎖匙都唔見左呀!`點開櫃呀!!`聰明少少喇!`
仲要懷疑我!!`用下腦喇!唔好屈我呀!屈完我仲要唱我囉`
女班長!身為班長就做好d喇!又冇禮貌!點做班長呀你!`
| |
|
« | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | ... | 423 | »
|
|