告別2009!向黑氣講拜....
諗返起舊年D黑仔野真係想喊....唉
新GE一年新GE開始,D拜神老話我今年會發大財,
今年GE運好好,望就咁望NA,唔好好似舊年咁黑,做
咩都唔順,我新年願望係今年可以順利升班,工作順利,
我要發大財~HAHA'
新GE一年開始意味住我就黎生日,
計劃一下,一定要搞搞佢
因為人生又過一個十年,
廿歲打後,面臨好多壓力
買樓買車取老婆等等...
SO....我要25歲前有100萬,30歲前買樓!