| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 23 日 星期二  |
| 2010-02-23 |
分類: 未分類 |
前晚去左坦洲飲酒,約左表姨仔
同輝哥哥 阿dick 收左工之後馬
上沖關去,呵呵~姨仔仲有個細姨
仔,佢個妹~細細粒咁都OK 架~幾
好玩NA~都唔係喪砍,純緒諗住返
學之前飲酒開心下,表姨飲到差
唔多要發癲,佢個FD同我講話
佢飲左酒就會癲,佢真係癲左..
無喇喇封利是比我,佢都傻GE
冇咩特喇NA,飲完去食宵夜,食
飽又飛的返拱北dup骨,到左
朝早8點幾返左澳門,返到屋企留
下,見到有部黃色 FD2係度,超有型
跟住見到我老友阿山,撞正佢返工
見到佢,最搞野係原來戈部FD2
係佢個保險經紀約左佢,車佢返工
佢都話估5到佢渣FD2,超有型,
仲係個女人~GOOD!
到左晏就6點我去車阿山收工,同
佢談談心事,佢同佢女友發生左D問題
唉...都唔知佢地兩個點GE~真係奇怪
到左夜晚同佢去左top one唱K,純緒就
食下野,傾下計~佢話要唱K發洩下佢GE心
情~成個傻佬咁,到左各自歸家戈陣佢同
我講多謝你培我,超搞笑~咁多年老友講
D咁GE野~十年兄弟九年朋友呀MA!哈'
|
|
|
AKA220 於 2010-03-16 12:48 AM 發表:
HEY MAN 很久不見了!
|
|
|
rootx2 於 2010-03-14 02:56 AM 發表:
CM
|
|