琴晚流錦call我出去遊車河,跟住我call埋阿輝
willam都有去,我跟流錦車,十一點幾上
左雞頸,幾好收獲,見到好多靚車係度飛,一去到就停低左一陣,
突然有一部DC2同DC5飛過,兩部車都幾令仔
我超鐘意! willam見到即卡追佢地,根本就冇
可能追到,EXI點追部有TEC ge車,笑死我,跟
住流錦就心血來潮都追上去,追到斜路口,部DC2
DC5 U turn,我地兩部車都照跟住去,流錦追部
DC5,又係冇可能追到,一大直路就88,HAHA'
好搞笑!
過左無耐仲精彩,一部寶馬 FD2 EG8 DC5係
度飛超型! 聽到佢地拖波過灣D聲真係好爽,最
特別係部EG8 追部FD2追到貼一貼,好很快
見到佢地咁飛戈一刻真係心血來朝想出返部車
但係養唔起,再加上我冇佢地咁GE技術,攞線位
攞得好令,諗諗下求其出部車操下點拖波入灣好過
|