my life
a2848085
暱稱: β\\杰_佬.☉
性別: 男
國家: 澳門
地區: 聖方濟各堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-23
2010-02-13
2010-02-10
2010-01-24
2010-01-02
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 173
今日人氣: 2
累積人氣: 3604
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 13 日  星期六   晴天


2010-02-13 分類: 未分類

琴晚流錦call我出去遊車河,跟住我call埋阿輝

willam都有去,我跟流錦車,十一點幾上

左雞頸,幾好收獲,見到好多靚車係度飛,一去到就停低左一陣,

突然有一部DC2同DC5飛過,兩部車都幾令仔

我超鐘意! willam見到即卡追佢地,根本就冇

可能追到,EXI點追部有TEC ge車,笑死我,跟

住流錦就心血來潮都追上去,追到斜路口,部DC2

DC5 U turn,我地兩部車都照跟住去,流錦追部

DC5,又係冇可能追到,一大直路就88,HAHA'

好搞笑!

過左無耐仲精彩,一部寶馬  FD2  EG8 DC5係

度飛超型!  聽到佢地拖波過灣D聲真係好爽,最

特別係部EG8  追部FD2追到貼一貼,好很快

見到佢地咁飛戈一刻真係心血來朝想出返部車

但係養唔起,再加上我冇佢地咁GE技術,攞線位

攞得好令,諗諗下求其出部車操下點拖波入灣好過






訪客留言 (返回 a2848085 的日誌)


sprite0901 於 2010-02-23 06:43 AM 發表:
DC5靚好多
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係ar`
識野wo~
Posted at 2010-02-23 09:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kv3kawai 於 2010-02-23 02:56 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kibaby000 於 2010-02-21 01:11 PM 發表:
♥Comment`By.kibaby 21/1
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kv3kawai 於 2010-02-20 05:16 PM 發表:
XD.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



teng6051 於 2010-02-20 03:47 PM 發表:
@0@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sarah03 於 2010-02-14 09:25 PM 發表:
CM(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love_pp 於 2010-02-13 02:07 PM 發表:
>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]