唉! 今日又係冇咩好玩 只係係到睇tv /.\ 悶到hihi咁... 又冇咩好玩/.\ 之後就去左訓搞._. 訓到7點幾先起身._. 起左身比細佬整到好火== 之後我地兩個打起上黎 不過緊係我嬴啦==
佢吾夠我打=v= 之後就食飯 食完之後就係到睇tv 值洛... 今日以經講完 多謝大家支持 咁謝 桃 幫我搞個日誌