今日 唉! =.= 又係冇咩野做 好鬼悶 不過今日鍾如睇晒 鋼之煉金術師 =.= (因我想睇番 之前冇睇=.= 睇晒51 真開心) 睇左幾日=.= 之後想住睇埋火影佢 (我e嫁都係睇到17x /.\) 希望可以快d睇晒._. 不過作家仲會作洛去 有排睇/.\ 唉! e嫁冇咩好玩 只好睇tv /.\ 有冇人可以比dgame 我玩下/.\ 好鬼悶/.\ 今日打完啦._. 多謝大定支持@o@ 咁謝 桃 幫我搞個日誌 ._. 今日打小左 請見諒