@o@ 琴晚3點幾先訓==
今日就10點幾比人打個電話黎整到起左身=="
之後就洛左去同黃志豪打波==
桃都係到==
我就同李俊輝打住打波先.
但豪同周錦文係到追住桃 佢== (白癡的)
之後都係差吾多== "
最後去左公園到玩== 玩果d 轉黎轉去果d==(唉! 吾識打==")
玩到暈晒== "
最後去左7-11買野飲
之後送桃番龜
之後周文同我就番左屋企== 講完._. 好耐冇打 多謝大家支持! (咁謝 桃 佢幫我搞個日誌@o@ thx ^^")