e嫁都成1點幾.-. 我仲末訓== 太悶所以又係到打日記== 聽日番學吾知夠吾夠訓.-. 不是平時放假都成4點婕先訓== 冇咩所為== 但== 默書就慘== 冇溫=0= 點算==" 我去溫下先==瑚&==再見.-. 多謝大家支持