冇野做先打==" 今日9點幾就起左身==" 之後就同肥東仲有其他人去左網吧都打機==" 玩到12點幾去左7-11 買野食 +_+網吧$同食野$ 我都吾洗比錢+_+ 人地全請我._. 之後就番到屋企==" 又想在食 就打電話比阿媽 之後去左29樓到令錢== 令左80蚊 去m記 買左75蚊野==" 之後番龜食 之後就悶悶地過左一日 唉唉唉!!! 今次又打完啦==" (吾好話我小 係因為我冇野好講 因我日日都係咁過的==") 多謝大家支持!