今日同細佬去做身份証
我地就一早起左身
但我有小小病
喉嚨好痛...
不過我都照去==
因吾去冇飯食._.
我地坐69x 去到xxx
之後入左去
發現... 冇得做
因冇晒xx (吾識字=.=")
之後只好走人==
我去左街邊食左d野
之後行下街==
行到腳都冇晒力
之後就坐69x 番黎
細佬就番屋企先
我就同阿媽去買野
走左去屯門
行左幾粒鍾==
都係買左兩樣野==
之後又番新北江
在買野==
買完又去街市到買送
之後番左屋企
合理有7.5個鍾 係行既==" (8點出門5點幾先番== 吾計坐車)
今日打完啦@@
多謝大家支持
今日算多啦._.
|