今日一起身就發展自己好頭暈 好似就黎會暈低咁 吾訓係到就會暈 訓係到就冇事 之後我都強制自己起身 最後都起左身 但好吾輸服 之後就去睇下自己幾到 發現自己發緊燒... 38.8 到 暈... 之後就係咁訓係咁訓 因冇藥食== 由2點訓到7點幾 起身都仲發緊燒... 最後之好等阿媽番黎比藥我食 今日提早打 係因為我要訓搞/.\ 大家早頭先 多謝大家支持 暈暈地...