今日起身以經冇咩事 但係仲有小小燒同頭痛.. 37.4到.. 之後就食完藥就食飯 食過飯後就訓左 之後7點幾先起身.. 在食藥 之後打陣機 就係咁過左今日/.\ 希望快d好番
今日打完啦 多謝大家支持