回想起;我曾經中2過您好耐;'] 有2年了; 我都好想知究竟我點解會中2您咁耐;'] ^_^唸反起呢幾日同返您地一齊挽... 雖然悶左啲;但系我都希望可以同您做反朋友]] 我曾聽過FD講話'' 您有唸反我地分手既野;有唸返我地一齊既野; 我都唔知應該開心頂唔開心=_= 我依家真系只當您系朋友;?? 我自己都唔知;^_^可能您做我的朋友是更好的決定^^. 過多一排就知到對您系點;! 不過其實您有時都會令我討厭您;]嘻~~~