張家樂;叼您丫;? 冇喇喇炸鳩我MSN; 您戇鳩的嗎;? 有病睇醫生喇;^^唔該'' 分分鐘您仲可以入青山添;^_^ 唔系;!應該話尒依家已經入得;^^ 其實我覺得青山真系幾岩尒;唔錯;>V< 今日見唔到某啲人;^_^ 我真系好開心'' 希望您地系今日之後忘記左我]] 我唔中2佢喇;......信ME吧;; 我要做返以前既自己^V^ (唔信愛情.唔會中2男囝AND囡囝都唔會.乖囡>V<.快樂啲)