唉;去左同佢地一齊都唔系一件好事吧;; 今日有家姐同姐夫仲有美茵... 個姐夫仲系我前男友'' 我真系唔系幾開心;因為怕怕佢地;'[ 不過我家姐真系幾OPEN下;; 佢唔介意,但系我好介意'' 我驚佢地是但一個唔開心;[ 今日心情好灰丫;[ 不過都希望佢地今日開開心心]^_^ 把我的不快樂化為開心] 使您們全都以為我系快樂的''人''^^