丫吻;對唔住丫''
都系我既錯;'(
如果我問清楚啲您可唔可以同佢傾返您件事;
今日就唔會搞到您咁火''
我個次應該問清楚啲您;;
依家您以為我屈您;'(
好彩您都肯聽返我同您講返;;
唔系既話您會仲火;'(
樂;唔好話我幫住心心喇;.....
我真系幫唔落''佢''手]]
系您要幫住佢架^^
唔好怪我冇人情味喇;]]^__^
依家我同您都唔算系朋友吧;^^
所有都系心心錯]](??)
佢冇做錯心心又點會咁(??)
系咁(!!)^__^
您次次拍拖都會好似好愛個個女囝^^
但系其實全都是您的花言巧語吧(?)^__^
愛我(?)^__^只有我這麼笨;會相信吧(?!)
您[當時]愛的只有我姐2吧;(?!)^^
我討厭您的只有您的花言巧語;'([喊]
為什麼您要令我這麼痛苦??
我寧願要寂寞;^_^也不要一刻的快樂^^
如果您這麼喜歡;?
對不起了;請您收皮''我不願做您的工具^^
後悔;?也沒有用了^_^
只怪我當初相信了您
只怪我當初不知道您的真面目^_^''
|