|
2008-10-07
樓下開左間pizza-box
d 野食都幾ok
夜晚同媽咪食
個大批得兩個人食-,-
宜家有4舊dum左系度
2舊都飽到你嘔
不過見到d芝士覺得好開心xd
今日諗住出mk行下
不過最後都系星期6先
點知系屋企又頹左成日lu
書又冇點溫
我個安史之亂點算0_0?
尋晚食左d炒飯
宜家我喉嚨好辛苦//\\
今日已經飲左好多水喇
聽日要執番擠廿四味-_-
聽朝想去行山0_0
行完番學
家陣秋高氣爽好舒服 :)
♥2008-10-07 11:31 PM♥
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |