shit
買多左本usage
野獸matthew系甘話我t_t
唉 我認我系傻仔
我第一次認架咋
我系甘諗點處置佢
諗到做乜都冇mood-,-
世史essay真系爽
7/30..- -冇眼睇
難怪阿sir話改到嘔血
今日個test又冇溫到
不過夠鐘我都未寫完lor
寫完手經已廢左
我要努力d做閱讀報告
努力d作文 :)
由上年開始
我d作文的確好左好多
可能感情太豐富xd
喜怒哀樂都超多t_t
陸運會就黎喇
工作人員-,-"
一定曬q死啦
我要整公仔0,0
不過我諗好核突
哈哈
睇住黎啦...xd