2008-09-10

專登做D自己唔想做GE野
原來真系甘辛苦
我又冇令到你唔開心
點解要迫我做D根本我唔想做GE野
點解好似系我錯晒甘
點解好似系我有問題
要俾你當怪人甘睇
我唔覺得甘樣有乜野問題
要講果陣就講架啦
你又有冇諗過你自己有乜問題
乜都UP一餐
成口廢話LOR
我唔想專登做野去討人歡心LOR
你唔鐘意米走囉
唔好甘煩啦

♥2008-09-10 09:33 PM♥

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 428 | »♥♥